comScore no satisfà els requisits del concurs per al mesurament digital

Per | 07/11/2018

+ info: comunicació21

La comissió de seguiment del concurs per al mesurament de les audiències digital (formada per l’Associació per a la Investigació de Mitjans de Comunicació, l’Interactive Advertising Bureau i l’Associació Espanyola d’Anunciants) ha proposat a l’adjudicatària del servei, comScore, un “acord temporal” per un màxim de dos anys fins a aconseguir una “proposta alternativa” que compleixi amb les necessitats especificades en el seu moment, ja que l’empresa no ho fa.

El passat 11 d’abril es va obrir un període de negociació amb comScore per donar resposta a una sèrie d’exigències proposades per la mesa de contractació en la resolució del concurs. Mig any després, la comissió considera que “no s’ha assolit el nivell de compromisos requerits” per la mesa, malgrat reconèixer l'”esforç positiu” de l’adjudicatària, de manera que “no queda assegurat el compliment òptim de les exigències més rellevants”.