01/06/2018: IV Symposium grafica, Quarta Trobada Acadèmica de Recerca en Disseny Gràfic

Per | 04/05/2018

+ info: UAB

El IV Symposium grafica és una trobada organitzada per la revista científica sobre disseny gràfic grafica, del Departament de Publicitat, Comunicació Audiovisual i Relacions Públiques de la Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB, i compta amb la col·laboració del Grup de Recerca en Estratègia i Creativitat en Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Ramon Llull; del Grup de Recerca en Publicitat i Relacions Públiques GRP de la Universitat Autònoma de Barcelona; del Grup de Recerca en Projectes de Disseny Gràfic de la Universitat de Barcelona i del Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Cataluny.

Els 2 temes als que es poden presentar comuniciacions son:
1. DISSENY GRÀFIC, els seus àmbits, la seva pedagogia i exercici, la seva influència en els públics, i qualsevol aspecte que pugui incidir en la seva activitat.
2. CREATIVITAT PUBLICITÀRIA. A més, en aquesta edició, fruit de la col.laboració amb la revista científica questiones publicitarias el symposium grafica comptarà amb un panell específic sobre creativitat publicitaria.

Està especialment adreçat a professors, estudiants i investigadors del disseny gràfic i creativitat publicitaria, i és per això que animem a participar-hi. Podrà fer-ho en qualitat d’assistent o també, si així ho considera oportú, en qualitat d’assistència amb presentació. Si la presentació és acceptada, aquesta podrà optar a ser publicada com article científic, assaig o ressenya, a grafica o bé, a questiones publicitarias tot depenent de l´àmbit de la ponència (disseny gràfic o creativitat publicitaria) i el criteri del Comité Científic. En aquest cas, aquelles aportacions presentades al Symposium (siguin en format d’article científic, assaig o ressenya) que superin els criteris de qualitat i la doble revisió cega, seran publicades en la corresponent secció de la respectiva revista científica.En qualsevol cas, totes les ponències seran publicades amb la documentació del Symposium en el seu llibre d’actes.

Les presentacions hauran d’enviar-se a la revista grafica o a questiones publicitarias (tot depenent del panell al que s’opti: DISSENY GRÀFIC o CREATIVITAT PUBLICITARIA, respectivament) abans de l’1 de juny per poder seguir el procés de revisió doble cec. Per això serà necessari seguir les instruccions com s’indica en la inscripció al sympoisum.