20/06/2018: Premi de recerca en Models de Negoci de la Premsa de Proximitat 2018 (2a edició)

Per | 26/04/2018

+ info: amic

L’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació, AMIC, en col·laboració amb la Xarxa Vives d’Universitats, anuncia la convocatòria de la segona edició del premi de recerca en Nous Models de Negoci per a empreses de Periodisme de Proximitat, amb el patrocini de Banc Sabadell,dotat amb 6.000 euros i dirigit a docents, investigadors i estudiants de doctorat de les Facultats de Ciències de la Comunicació dels territoris de parla catalana.

La recerca ha d’estar destinada a abordar qualsevol qüestió relacionada amb els models de negoci de les empreses catalanes de mitjans de proximitat en totes les seves vessants, però sempre amb la inclusió de la premsa gratuïta, de pagament i digital. El treball de recerca ha d’encabir-se en les següents àrees: l’ús de les plataformes digitals i la premsa de proximitat; els models d’ingressos dels mitjans digitals de proximitat; anàlisi de les comunitats d’usuaris i dels públics segmentats en la premsa de proximitat; els joves i el consumde la premsa de proximitat; aplicacions del periodisme de dades i de les mètriques en els mitjans de proximitat; les noves formes de publicitat en els mitjans digitals; l’ús del mòbil i les seves aplicacions en la premsa de proximitat; i els nous perfils professionals i les redaccions multiplataforma.